Рэкамендацыі бацькам навучэнцаў сярэдніх і старэйшых класаў

Рэкамендацыі бацькам навучэнцаў сярэдніх і старэйшых класаў

Паспрабуйце стварыць умовы, палягчаюць вучобу дзіцяці:

бытавыя добрае харчаванне, зберагалы рэжым, паўнавартасны сон, спакойнае становішча, ўтульнае і зручнае месца для заняткаў і т. п;

эмацыйныя: выяўляйце веру ў магчымасці дзіцяці, не губляйце надзею на поспех, радуйцеся самым малых дасягненняў, выказвайце любоў і цярпенне ў чаканні поспеху, не зьневажайце яго ў выпадку няўдачы;

культурныя: забяспечце дзіцяці даведнікамі, слоўнікамі, дапаможнікамі, кнігамі па школьнай праграме, дыскамі, разам глядзіце вучэбна-пазнавальныя праграмы па ТБ, абмяркоўвайце ўбачанае;

Слухайце свайго дзіцяці: хай ён пераказвае то, што трэба завучыць, запомніць, перыядычна дыктуйце тэксты для запісвання, пытайцеся па пытаннях падручніка,

Рэгулярна знаёмцеся з раскладам урокаў, факультатываў, гурткоў, дадатковых заняткаў для кантролю і аказання магчымай дапамогі.

Дзяліцеся ведамі з дзецьмі з вобласці, у якой Вы атрымалі поспех, obogashtayte гы.

Памятаеце, што не толькі адзнака павінна быць у цэнтры ўвагі бацькоў, а веды, нават калі сёння імі скарыстацца немагчыма. Таму думайце пра будучыню і тлумачце дзецям, дзе і калі можна будзе скарыстацца ведамі.

Не пакідайце без увагі вольны час дзіцяці, дапамажыце зрабіць яго карысным і змястоўным, прымайце ўдзел у яго паводзінах.

Не параўноўвайце свайго дзіцяці і яго поспехі з іншымі, лепш параўнаць яго з самім сабой - гэта больш абнадзейвае.

У сярэдніх класах падлеткі могуць сумесна выконваць хатнюю работу. Гэта павышае адказнасць - бо веды набываюць не толькі для сябе, але і для іншых. Набярыцеся цярпення, калі яны займаюцца нават па тэлефоне: ўдакладняюць, абмяркоўваюць, спрачаюцца.

Спрабуючы растлумачыць розныя спосабы рашэння задачы, не адмаўляйцеся ад свайго рашэння. Гэта стымулюе актыўнасць школьніка.

каментары зачыненыя.