Не выклікае сумневу той факт, што дзейсная дзейнасць метадычнай работы навучальнай установы шмат у чым вызначае якасць вучэбна-выхаваўчага працэсу ў цэлым. Метадычная работа, як і любы іншы від дзейнасці, мае якасныя паказчыкі сваёй эфектыўнасці. Да іх ставяцца:
– ўзровень адаптацыі новых спецыялістаў у установе адукацыі;
– прафесійная кампетэнтнасць маладых спецыялістаў і рост іх метадычнай падрыхтоўкі ў прыватнасці;
– усвядомленая гатоўнасць педагогаў вырашаць задачы ўстановы;
– імкненне педагогаў да авалодання сучаснымі педагагічнымі тэхналогіямі;
– якасць метадычнага забеспячэння адукацыйнага працэсу;
– вывучэнне наяўнага вопыту сваіх калегаў;
– ўдзел у інавацыйнай дзейнасці;
– ініцыятыўнасць членаў педагагічнага калектыву па рашэнні задач метадычнай службы;
– ўзаемадзеянне метадычных подструктур ў вырашэнні педагагічных праблем ўстановы адукацыі;
– педагагічная прадукцыя педагогаў.