betvakti elexusbet gorabet maksibet maltcasino milosbet quennbet setrabet atlantisbahis artoscasino dumanbet elitbahis fashionbet favoribahis hiltonbet liderbahis oslobet romabet vegabet yorkbet kalebet bet10bet bahislion bahislion bahislion betpark dakikbet dumanbet fenomenbet holiganbet kalebet kolaybet lordbahis olabahis onwin piabet pusulabet süper10bet vipbahis supertotobet mariobet
betsdot
bahissenin bahissenin

Ваш дзіця перайшоў у сярэдняе звяно

Ваш дзіця перайшоў у сярэдняе звяно

Кансультацыя для бацькоў

Ўзроставыя асаблівасці малодшага падлетка:

  • патрэба ў годным становішчы ў калектыве аднагодкаў, ў сям'і;
  • падвышаная стамляльнасць; імкненне абзавесціся верным сябрам;
  • імкненне пазбегнуць ізаляцыі, як у класе, так і ў малым калектыве;
  • павышаную цікавасць да пытання аб "суадносінах сіл" у класе;
  • імкненне адмежавацца ад усяго падкрэслена дзіцячага;
  • адсутнасць аўтарытэту ўзросту;
  • агіду да неабгрунтаваным забаронам;
  • ўспрымальнасць да Прамашкі настаўнікаў;
  • пераацэнка сваіх магчымасцяў, рэалізацыя якіх мяркуецца ў аддаленай будучыні;
  • адсутнасць адаптацыі да няўдач; адсутнасць адаптацыі да становішча "горшага";
  • ярка выяўленая эмацыйнасць; патрабавальнасць да адпаведнасці слова справе; павышаную цікавасць да спорту.

Прыкметы паспяховай адаптацыі:

  • задаволенасць дзіцяці працэсам навучання;
  • дзіця лёгка спраўляецца з праграмай;
  • ступень самастойнасці дзіцяці пры выкананні ім вучэбных заданняў, гатоўнасць звярнуцца да дапамогі дарослага толькі ПАСЛЯ спробаў выканаць заданне самому;
  • задаволенасць асабістымі адносінамі - з аднакласнікамі і настаўнікам.

    Некаторыя праблемы навучэнцаў, якія перайшлі ў сярэдняе звяно

  • У пісьмовых работах прапускае літары.
  • Не ўмее прымяняць правілы, хоць ведае іх фармулёўку.
  • З цяжкасцю вырашае матэматычныя задачы.
  • Дрэнна валодае уменнем пераказвання. Няўважлівы і рассеяны.
  • Неусидчив падчас заняткаў, індывідуальнай працы.
  • Не ўмее працаваць самастойна.
  • З цяжкасцю разумее тлумачэння настаўніка.
  • Пастаянна што-то і дзе-то забывае.
  • Дрэнна арыентуецца ў прасторы (у тым ліку і ў сваёй сшыткі).
  • Адчувае страх перад урокамі, настаўнікамі, сітуацыямі праверкі ведаў.
  • Часта мяняе прыяцеляў, ні з кім не сябруе падоўгу; часта бывае самотны.

 

Цяжкасці адаптацыі навучэнцаў, якія перайшлі ў сярэдняе звяно

Пераход вучня з пачатковай школы ў сярэднюю школу супадае са своеасаблівым канцом дзяцінства – стабільным перыядам развіцця ў жыцці дзіцяці. У сярэдняй школе дзіцяці чакае новая сістэма навучання: куратар і настаўнікі-прадметнікі, якія выкладаюць новыя дысцыпліны ў розных кабінетах.
Адны хлопцы ганарацца тым, што пасталелі, і хутка ўцягваюцца ў навучальны працэс, а іншыя перажываюць змены ў школьным жыцці, і адаптацыя ў іх зацягваецца. У такі перыяд дзеці нярэдка мяняюцца – трывожацца без відавочных на тое прычын, становяцца нясмелымі або, наадварот, развязными, занадта мітусяцца. Як вынік – у хлопцаў зніжаецца працаздольнасць, яны становяцца забыўлівыя, неарганізаваныя, часам у дзяцей пагаршаюцца сон і апетыт. Паспяховасць адаптацыі малодшага падлетка залежыць не толькі ад яго інтэлектуальнай гатоўнасці, але і ад таго, наколькі добра ён умее наладжваць адносіны і мець зносіны з аднакласнікамі і педагогамі, выконваць школьныя правілы, арыентавацца ў новых сітуацыях.
Прыкметы якая ўзнікла дэзадаптацыі школьніка:

  • Нежаданне дзяліцца ўражаннямі аб праведзеным дне.
  • Імкненне пры размове адцягнуць бацькоў ад школьных падзей, пераключыць іх увагу на іншыя тэмы.
  • Усталый, стомлены выгляд дзіцяці.
  • Нежаданне выконваць хатнія заданні.
  • Негатыўныя характарыстыкі ў адрас школы, учителей, аднакласнікаў.
  • Скаргі на тыя ці іншыя падзеі, звязаныя са школай.
  • Неспакойны сон у начны час
  • Цяжкасці ранішняга абуджэння, млявасць.
  • Пастаянныя скаргі на дрэннае самаадчуванне.

Чым можна дапамагчы?

  • Першая ўмова школьнага поспеху - безумоўнае прыняцце дзіцяці, нягледзячы на ​​тыя няўдачы, з якімі ён ужо сутыкнуўся ці можа сутыкнуцца.
  • Стварайце ўмовы для развіцця самастойнасці ў паводзінах дзіцяці. У пяцікласніка абавязкова павінны быць хатнія абавязкі, за выкананне якіх ён нясе адказнасць.
  • Нягледзячы на ​​ўяўную даросласць, малодшы падлетак мае патрэбу ў ненавязлівае кантролі з боку бацькоў, паколькі не заўсёды можа сам зарыентавацца ў новых патрабаваннях школьнага жыцця.
  • Для падлетка настаўнік - ужо не такі беспярэчны аўтарытэт, як раней, ў адрас настаўнікаў могуць гучаць крытычныя заўвагі. Важна абмеркаваць з дзіцем прычыны яго незадаволенасці, падтрымліваючы пры гэтым аўтарытэт настаўніка.
  • Падлетку ўжо не так цікавая вучоба сама па сабе, шмат каму у школе цікава бываць таму, што там шмат сяброў. Важно, каб у дзіцяці была магчымасць абмеркаваць свае школьныя справы, вучобу і адносіны з сябрамі ў сям'і, з бацькамі.
  • Дапамажыце дзіцяці вывучыць імёны новых настаўнікаў.
    Калі вас, што-то турбуе ў паводзінах дзіцяці, паспрабуйце, як мага хутчэй сустрэцца і абмеркаваць гэта з куратарам або псіхолагам.
  • Асноўнымі памочнікамі бацькоў у складаных сітуацыях з'яўляюцца цярпенне, ўвагу і разуменне. Паспрабуйце стварыць спрыяльны клімат у сям'і для дзіцяці.