Мэтазгоднасць выкарыстання мовы жэстаў пры навучанні дзяцей з парушаным слыхам досыць актыўна абмяркоўваецца ў прафесійных колах. Прапануем вашай увазе прысвечаную гэтай тэме артыкул кандыдата педагагічных навук, вядучага сацыёлага ГУИМЦ МГТУ ім. н.э. Баумана Эміліі Іванаўны Леонгарда. асноўныя высновы, выкладзеныя ў артыкуле, адпавядаюць з вынікамі шматлікіх нейрофизиологических, нейробиологических, лінгвістычных, псіхалагічных і сурдопедагогических даследаванняў замежных вучоных.
Спампаваць артыкул можна па гэтай спасылцы:
Месца мовы жэстаў у розныя перыяды жыцця дзяцей з парушэннем слыху