betvakti elexusbet gorabet maksibet maltcasino milosbet quennbet setrabet atlantisbahis artoscasino dumanbet elitbahis fashionbet favoribahis hiltonbet liderbahis oslobet romabet vegabet yorkbet kalebet bet10bet bahislion bahislion bahislion betpark dakikbet dumanbet fenomenbet holiganbet kalebet kolaybet lordbahis olabahis onwin piabet pusulabet süper10bet vipbahis supertotobet mariobet
betsdot
bahissenin bahissenin

Як дапамагчы дзіцяці развіць зразумелую прамову?

Уважаемые родители! Спецыяльна стварайце сітуацыі, стымулюючыя развіццё навыкаў зносін ў Вашага дзіцяці.

– Падтрымлівайце маўленчыя зносіны з дзіцём ва ўсіх жыццёвых сітуацыях

У краме пастаўце перад дзіцём праблемную сітуацыю, а менавіта – справакуе ў яго патрэба ў зносінах, пытанні, просьбе да незнаёмаму чалавеку. Напрыклад: obrativ ўвагу да ласункаў, якія ён вельмі любіць: «Калі хочаш гэтую шакаладку, я куплю, але ты павінен (павінна) папрасіць у прадаўца сам(а). Па неабходнасці напішыце гаворка дзіцяці ў нататніку.

– Прыцягвайце дзіцяці да працэсу падрыхтоўкі. Оречевляйте па магчымасці ўсе дзеянні. Пахваліце ​​за старанне казаць і рабіць.

– Стварайце фотаальбомы пра жыццё дзіцяці. Гэта могуць быць альбомы пра адпачынак, аб хатніх справах, аб яго пакоі, аб вашай сям'і, аб хатнім улюбёнцу і т. п.

– Альбом трэба не проста зрабіць і прыбраць, а абмеркаваць кожную фатаграфію з дзіцем. Няхай ён раскажа, хто зняты, што ён робіць, што было да і пасля гэтага.

– Гэта павінен быць сапраўдны, а не віртуальны альбом. Дзіця можа ўзяць яго ў рукі, паглядзець яшчэ раз, паказаць сябрам, аднесці ў школу. Добра, калі фатаграфіі налепленыя ў невялікі альбом для малявання і побач запісаны аповяд дзіцяці. Тады дарослы, якому дзіця паказвае свой альбом, можа дапамагчы яму пры цяжкасцях наваднымі пытаннямі.

– Часцей за просіце дзіцяці распавядаць, што ён бачыў, дзе бываў, што рабіў. Выслухоўвайце яго аповяд да канца, дапамагчы zatrudneniyah. Хай дзіця паўторыць свой аповяд іншаму чалавеку – таце, бабулі, знаёмым.

 

Пераказ

– Просіце пераказаць то, што вы прачыталі з дзіцем сумесна. Задавайце пытанні па зместу тэксту.

– Калі вы паглядзелі з дзіцём спектакль або фільм, хай ён раскажа пра гэта таму, хто з вамі не быў.

 

Сергун Е. А., настаўнік-дэфектолаг